בצע תשלום על ידי לחיצה על הכפתור מטה
הליך התשלום מוצפן ובטוח, דרך חברת הסליקה הבינלאומית PayPal.

סכום לחיוב: ₪ 150

מכבדים כרטיסי אשראי מכל הסוגים
פרטי האשראי שלכם, אינם נשמרים במערכת PayPal!
חייג על מנת לצור קשר עם השירות

Team Viewer

לחצו על קופסא זו על מנת להשתמש בכלי TeamViewerלא מצריך התקנה

Ammyy

לחצו על קופסא זו על מנת להשתמש בכלי Ammyy Adminלא מצריך התקנה

connect™

נא הזן קוד התחברות:
מצריך התקנה
השירות שלנו כולל תמיכה בתקלות וירוסים, תקלות תוכנה ותקלות חומרה חלקיות.
תקלות תוכנה- המחשב איטי, שגיאות וחלונות קופצים, שגיאות בדפדפן אינטרנט וכיו"ב.
תקלות וירוסים- התסמינים לתקלות וירוסים כמעט זהים לתסמיני תקלות תוכנה. בשורה התחתונה,
במידה ותפקוד המחשב שלכם לקוי ככל הנראה שזו תופעת לוואי של וירוס במחשב.
תקלות חומרה- דיאגנוזה לזכרון ה RAM של המחשב ולתקינותו.
עליך לסמן בתחתית שקראת את הסכם הרשיון על מנת להמשיך–
הסכם רישיון:
תנאים כלליים להשתלטות מרחוק על מחשב, לצרכי תמיכה טכנית

1.1. בתנאים כלליים אלו, יהיה למילים ולביטויים שלהלן המשמעות הרשומה בצידן, אלא אם כן משתמע מלשון הכתוב או מהקשרו מובן אחר:
1.1.1. "הודעת השתלטות"- הודעה המופיעה על גבי צג המחשב של הלקוח (כהגדרת מונח זה להלן), מצד ימין עליון של המסך או\ו במרכזו (כהגדרת מונח זה להלן);
1.1.2. "הודעת ניתוק"- הודעה כתובה המופיעה על גבי צג המחשב או\ו הודעה קולית ממומחה המחשבים.
1.1.3. "הוראות הדין" – הוראות הדין, לרבות החוק והרשיון (כהגדרת מונחים אלו להלן);
1.1.4. "החברה" – פיסי טאלנט פתרונ' מחשבים (בחסות פיסי מגזין);
1.1.5. "החוק" –חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982, וכן כל התקנות והכללים שהותקנו לפיו;
1.1.6. "השירות" – שירות תמיכה טכנית למחשב מרחוק, בהתאם למפורט בסעיף ‏4 להלן;
1.1.7. "לקוח/הלקוח" – כל מי שהתקשר עם החברה לשם קבלת השירות;
1.1.8. "תקופת (ה)שירות"- פרק הזמן שבין מועד הקלדת קוד ההשתלטות על ידי הלקוח, לבין קבלת הלקוח את הודעת הניתוק;
1.1.9. "מידע"- מידע ו/או חומר המצוי במחשבו של הלקוח, אשר נגלה לחברה במהלך וכתוצאה מאספקת השירות;
1.1.10. "תנאי השימוש" – ההוראות והתנאים בקשר עם מתן השירות המפורטים להלן, כפי שיעודכנו על ידי החברה מעת לעת.
1.2. מילים וביטויים אחרים בתנאים אלו, ככל שלא הוגדרו בסעיף ‏1.1 או להלן, תהא להם המשמעות הקבועה להם בהוראות הדין; בכל עניין הנוגע לתנאי השימוש על פי תנאים אלו שלא נקבע בהסכם בין הצדדים, ינהגו הצדדים לפי הוראות הדין, כפי שיהיו בתוקף מזמן לזמן.
1.3. שינוי בחוק או ברשיון יחשב גם כשינוי מוסכם של תנאים אלו, בשינויים המחויבים, אלא אם כן ייקבע במפורש אחרת.


2. תנאי השימוש

2.1. תנאי השימוש, כפי שיעודכנו בין היתר על פי הוראות החוק והרשיון מעת לעת, מהווים את ההסכם היחיד בין הצדדים והחברה לא תהא מחויבת, על-פי כל הצהרה או הסכמה שאינן כלולות בתנאי השימוש, אלא אם כן נעשו על ידה בכתב בהודעה ללקוח לאחר תחילת תנאי השימוש. אספקת השירות ללקוח הינה בהתאם לתנאי השימוש ובפרט, בכפוף להצהרות הלקוח כמפורט בסעיפים ‏6 ו-‏7 להלן.
2.2. השימוש בשירות מוצע ללקוח כשהוא מותנה בקבלת כל התנאים, ההודעות וההגבלות המפורטים להלן בתנאי השירות; עשה אדם שימוש בשירות, יראו בעצם השימוש שעשה אדם בשירותי החברה כהסכמה לקבל על עצמו את כל התנאים, ההודעות וההגבלות המפורטים להלן בתנאי השירות.


3. אספקת השירות ותקופת ההתקשרות

3.1. זכאי לקבל את השירות לקוח מנוי לשירותי התמיכה של החברה, ו/או לקוח מזדמן פרטי ועסקי כאחד.
3.2. אספקת השירות ללקוח תתבצע באופן מידי, לאחר הזנת קוד ההשתלטות ע"י הלקוח.
3.3. הלקוח רשאי מיוזמתו, לסיים את השירות בכל עת ע"י הודעה קולית טלפונית לשירות; סיים הלקוח מיוזמתו את השירות כאמור לעיל, יקבל הלקוח הודעת ניתוק בהתאם.
3.4. למען הסר ספק מובהר, כי תנאי לאספקת השירות הינו קישור הלקוח לרשת האינטרנט למשך כל זמן מתן השירות.


4. מהות השירות

4.1. השירות מאפשר ללקוח המחובר לרשת האינטרנט, לקבל מהחברה שירות תמיכה טכנית מרחוק לפתרון תקלות מחשב מגוונות, לרבות תקלות וירוסים, תקלות מערכות הפעלה תוך שמירה על תוכנות ויישומים קיימים.
4.2. השירות מסופק ללקוח תוך כדי הענקת אופצית השתלטות מרחוק על מחשבו של הלקוח, באופן זה נותן לחברה שליטה מלאה על המחשב במהלך תקופת השירות.


5. סודיות והגנת הפרטיות

5.1. החברה מתחייבת לשמור סודיות כנגד הלקוח, ברי כנגד המידע הכולל של הלקוח, בהתאם להוראות הדין.
5.2. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, לא תעביר החברה מידע של הלקוח לצדדים שלישיים, למעט לעובדיה ו/או מנהליה ו/או יועציה ו/או ספקיה אשר לצורך אספקת השירות נדרשים להיחשף למידע, אלא במקרים המפורטים להלן:
5.2.1. ככל ויינתן צו על ידי רשות מוסמכת, המורה לחברה לעשות כן;
5.2.2. בכל מקרה שהחברה סבורה, כי חשיפת המידע דרושה, לצורך מניעת נזק לגוף או לרכוש.


6. הצהרות והתחייבויות הלקוח

6.1. הלקוח מצהיר ומתחייב כלפי החברה כדלקמן:
6.1.1. כי הינו מורשה ובעל כל הרישיונות כדין, לעשות שימוש במערכת ההפעלה ובכל תוכנה ו/או יישום אחר, אשר החברה תעשה בהם שימוש במסגרת השירות;
6.1.2. כי הוא מורשה ואין כל מניעה לכך, לאפשר לחברה גישה מרחוק לצורך אספקת השירות, לרבות לעשות שימוש במערכת ההפעלה ובכל תוכנה ו/או יישום אחר, בו תטפל החברה במסגרת השירות.
6.1.3. כי במהלך תקופת השירות ולצורך אספקת השירות, ישתף פעולה עם הנחיות והוראות החברה ו/או מי מטעמה, ככל שיידרש לשם כך.
6.2. הלקוח ישפה ויפצה את החברה, בגין כל נזק, הפסד או הוצאה אשר יגרמו לה, כתוצאה ו/או בקשר להפרת הלקוח את התחייבויותיו המפורטות בסעיף ‏6 זה לעיל.


7. הגבלת אחריות

הלקוח מצהיר על ידיעתו והסכמתו כי:
7.1. השירות נשוא תנאים כלליים אלו, מסופק במצבו כפי שהוא וכפי שזמין (As Is ו- As Available). החברה מתנערת מפורשות, מכל מצג שהוא והיא לא תשא בכל אחריות שהיא, מפורשת או משתמעת, בדבר ו/או בקשר עם התאמת השירות למטרה ספציפית.
7.2. החברה לא תשא בכל אחריות שהיא והיא אף אינה מתחייבת, כי השירות נשוא תנאים כלליים אלו יתאים לדרישות הלקוח, יסייע בפיתרון תקלות הקשורות ו/או נובעות מתוכנות ו/או יישומים אחרים שבמחשבו ו/או כי השירות יסופק ללא הפרעה, בזמן, בתיאום עם שירותים אחרים של הלקוח וללא שגיאות, פגמים וטעויות.
7.3. החברה איננה אחראית לביצוע גיבוי למידע ו/או תוכנה ו/או יישום המאוחסן ו/או מותקן ו/או שמור במחשב הלקוח; האחריות לגיבוי טרם אספקת השירות מוטלת על הלקוח בלבד.
7.4. החברה ו/או מי מטעמה, הפועלים במסגרת אספקת השירות, לא יהיו אחראים לכל הפסד, הוצאה או נזק, ישיר, עקיף ו/או תוצאתי, לרבות נזקים נלווים, מיוחדים, ספציפיים או אקראיים (ובכלל זה ומבלי לגרוע מכלליות האמור, נזק או הפסד שייגרם או עשוי להיגרם למידע, תוכנה או יישום, המאוחסן ו/או מותקן ו/או שמור במחשבי הלקוח), בקשר עם ו/או כתוצאה מאספקת השירות, לרבות אך לא רק שיבוש, הפרעה או אי יכולת לעשות שימוש בתוכנה ו/או יישום.


8. חיוב

8.1. הצהרת גיל הלקוח:
8.1.1. השירות מותר לתשלום כספי במידה וללקוח מלאו 18 שנה עפ"י חוק.
8.2. התשלום לשירות מתבצע באמצעות חברת PayPal, אי לכך נתוני האשראי שלכם אינם נשמרים באתר זה, ו/או בחלק מאתר זה בשום אופן וצורה.
8.2.1. חברת PayPal מקבלת כרטיסי אשראי בינלאומיים בלבד, לכן על הלקוח לוודא כי ברשותו כרטיס אשראי מסוג זה. (דוגמא: מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס)


9. החזרים כספיים

9.1. כפי שהובהר בעמוד השירות הראשי, החברה מכבדת את זכות הלקוח לקבל זיכוי מלא בגין תיקון שלא צלח ו/או נכשל ו/או נגרם נזק מערכתי בגין פעולת התיקון.
9.1.1. החזר כספי שיוחזר ללקוח הינו החזר כספי על סך הסכום המלא ששילם הלקוח לשירות בלבד ואין בסעיף זה מלשון פיצוי בשום צורה.
9.1.2. במידה והופעל החזר כספי, יבחין בזאת הלקוח עם הפקת תדפיסי האשראי התקופתיים בהתאם לתקופה הנהוגה להעברות בנקאיות ובהתאם למדיניות חברת האשראי.


10. המחאה זכויות

החברה תהא רשאית להמחות לאחר את זכויותיה ו/או חובותיה לפי תנאים אלו, כולן או מקצתן; הלקוח לא יהיה רשאי להמחות את זכויותיו על פי הסכם זה.


11. שונות

11.1. אם ימצא בית משפט מוסמך, כי סעיף או סעיפים בתנאים כלליים אלו, או חלקי סעיף או סעיפים אין להם תוקף או שהם בטלים או שלא ניתן לאוכפם, לא יהא בכך כדי לפגוע בשאר חלקי תנאים כלליים אלו, אשר יוותרו תקפים ומחייבים לכל דבר ועניין.
11.2. לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל אביב, תהיה הסמכות הבלעדית לדון בכל הקשור והנובע מתנאים כלליים אלו ומן השירות. על הוראות תנאים כלליים אלו יחול הדין הישראלי בלבד, ללא כללי ברירת הדין שבו.
11.3. הסכם זה עשוי להשתנות מעת לעת.

* קראתי את התקנון והנני מסכים לאמור בו

לקוחות יקרים, על מנת שתוכלו להינות משירותים מתקדמים,
הקמנו עבורכם פלטפורמת מומחים מושלמת, דרכה תקבלו שירות
איכותי ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

חייגו עכשיו לטלפון שמספרו טכנאי מחשבים
והמומחים יסבירו לכם כיצד לאפשר לנו להתחבר אליכם מרחוק.

בדיקת מחשב, דיאגנוזה וייעוץ ללא עלות!
עלות תיקון מחשב 150 ₪, תשלום לשירות בתום הליך התיקון!

שעות פעילות: ימים א' - ה' בין השעות 00:00 - 10:00
בימי ו' בין השעות 13:00 - 10:00
לא עובדים בשבת

שנתחיל? חייגו אל טכנאי מחשבים ו- עברו לשלב הבא...