PCMagazine הוא מגזין מחשבים מקוון הנבדל משאר ההוצאות לאור והינו אינדיבידואלי לחלוטין.
מטרתנו העיקרית היא לשתף חומרים וכתבות העוסקות במחשבים, תוכנה, אבטחת מידע וכל מה שבאמצע.
אתר זה הוקם בשנת 2007 ותוחזק במשך שנים ע"י אנשים שונים שמחשבים בשבילם, היא אהבה ניצחת.

1. חוקיות
* לא ימצאו באתר תכנים לא חוקיים או פוגעים.
* במידה ונפגעתם מתוכן לא חוקי, או במידה ונפגעתם מכל תוכן אחר המוצע באתר אנא כתבו לנו ונבחן פנייתכם לעומק.

1.א. אין אנו לוקחים אחריות על כל נזק שנגרם עקב שימוש בכתבות או\ו מדריכים המוצגים באתר .
1.ב. אנו מסירים אחריות על כל נסיון של משתמש (קרי: את\אתה) לניצול מידע המוצג באתר למטרות זדוניות כלשהן.
       כמו כן, במקרה זה- אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשתף מידע אשר יסייע לגורמי אכיפת החוק בישראל
       למצות את הדין עם משתמש אשר נחשד או סומן ע"י גורם כזה או אחר כגורם עוין.

2. תגובות גולשים
2.א. חל איסור על פרסום תגובות (טוקבקים) העוסקות בתכנים זדוניים המזיקים למחשב. לדוגמא: וירוסים, תוכנות זדוניות, קראקים, סריאלים וכיו"ב.
2.ב. חל איסור פרסום תגובות שתכניהן מרמזות על תוכן שאינו חוקי באופן גורף ושאינו פרטני (ראה 2.א.) .
2.ג. חל איסור גורף לפרסום תגובות על רקע לאומני\גזעני, תגובות אלו ימחקו לאלתר ובמידת הדרישה יופעל סעיף (1.ב) .
2.ד. חל איסור על פרסום קישורים לתוכן לא חוקי, כמוזכר בסעיף (2.א).
2.ה. תגובות באתר, שיתווספו להן קישורים משרתי שיתוף קבצים, קרי: rapidshare, hotfile וכו'.
       יבדקו לפני פרסומן ובמידת הרלטיביות ונקיונן, הן יפורסמו.
2.ו. אין אנו אחראים לפגיעה שארעה כתוצאה משימוש בקישור שפורסם בתגובות הגולשים. הכניסה לקישורי תגובות הגולשים
       היא באחריות המשתמש בלבד.
2.ז. אנו שומרים לעצמנו הזכות, לא לפרסם תגובות שאינן לרוחינו, איפוא הנאמר לעיל ואיפוא מסיבות המערכת.

3. שירותים
1.3 שירות תמיכה טכנית מרחוק – תקנון שימוש
1.1.3. השירות הטכני מרחוק נועד ללקוחות פרטיים ולעסקים כאחד.
2.1.3. השירות הטכני נועד למטרות תיקון תקלות תוכנה בלבד וכדגש, תקלות חומרה אינן על הפרק.
3.1.3. התשלום יבוצע מראש, על בסיס תשלום חד פעמי לתיקון מחשב. במידה ואין בידינו לפתור את התקלה
         הכסף יוחזר ללקוח במסגרת זמן של עד 3 ימי עסקים (לא כולל שבתות, חגים או ימים מיוחדים).
4.1.3. תיקון המחשב דרך שירות זה, הוא מהיר, מקצועי ואמין- עם זאת, קיימות תקלות נדירות העלולות
         לגרום קריסה למערכת ההפעלה כולה. במצב יוצא דופן זה, הלקוח רשאי להגיע אל מעבדתנו באיזור דרום-מרכז,
         שם בתוספת תשלום מזערי נוסף, נבצע תיקון למערכת ההפעלה כולה.

2.1.3 התקשרות
1.2.1.3. ההתקשרות עימנו מתבצעת על ידכם.
2.2.1.3. לכל אורך הדרך, תוכלו לשאול שאלות דרך קו הטלפון על סטטוס תיקון המחשב.
3.2.1.3. תיקון המחשב יחל רק לאחר דיאגנוזה קצרה שנבצע, במהלכה לא תצטרכו לשלם כלל
         כאשר נודיע טלפונית כי התקלה ברת פתרון, תופנו לעמוד החיוב
         בו תבצעו תשלום מראש על התיקון. בתום הליך החיוב, יחל התיקון.

3.1.3 עלות השירות
1.3.1.3. עלות שירות תיקון המחשבים הינה כ- 150₪.
2.3.1.3. עלות תיקון לכל מערכת ההפעלה, היא כ- 200₪ (רק במידת הצורך- ראה סעיף 3.1.4).

2.3 פרסום באתר
1.2.3. פרסום באתרנו יעמוד בקריטריונים המתבקשים ע"י צוות הפרסום.
2.2.3. תעריפי הפרסום באתר אינם קבועים ועשויים להשתנות מעת לעת.
3.2.3. פרסום באתר נועד לבעלי עסקים בלבד.
4.2.3. הנהלת האתר רשאית להחליט על הפסקת קמפיין פרסום בכל שלב
         בכפוף למקרים הבאים: תוכן שאינו הולם, תוכן פוגע, תוכן הסטה, הוצאת דיבה
         או בכל החלטת מערכת אחרת. בנסיבות הללו- יוחזר תשלום ללקוח מיום הפסקת קמפיין הפרסום ואילך.

4. העתקת חומר מהאתר
4.א. בעלי אתרים אחרים רשאיים לקשר לדפים באתר זה, אך לא להעתיק את תכניהם!
       במידה וכתבה חתומה בשם שאינו נמנה בצוות אתר PCMagazine, אזי העתקה מותרת ואיננה צריכה בציון הקישור.
       צוות העורכים (ראה\י: צוות הכתבים והעורכים באתר).

5. הורדות
5.א. אנו מצהירים בזאת, כי שימוש לא תקני או שימוש בעל ידע חסר בתוכן המוצג בקטגורית הורדות, הוא באחריות המשתמש בלבד.
5.ב. הורדות > אבטחת מידע; בשימוש בקטגוריה זו, הינכם מסכימים כי אין בכוונתכם לבצע מעשי זימה, חתרנות וכל המשתמע מכך.
       במקרים בהם זו קרתה, אנו שומרים לעצמנו הזכות (כפי האמור לעיל בסעיף 1.ב) לשתף פעולה עם גורמי האכיפה על מנת לחשוף את זהות הסוררים.

6. הוראות החוקה
6.א. רצוי לקרוא את הוראות החוקה המשפטית לשימוש בתכנים אסורים באינטרנט.

PCMagazine – מגזין מחשבים
מבית PCTalent ישראל